söndag 24 augusti 2008

Vad har du gjort på semestern?

Just denna fråga har vi nog alla fått under de senaste veckorna. Det verkar som om kravet är att överträffa varandra i var man har varit.
Jag fick dock en mycket bättre fråga av en kollega i år och den löd: "Vad är det roligaste du har gjort i sommar?"
Intressant är att detta inte behöver vara samma sak som den dyra semeterresan. Det kan vara en upplevelse i hemtrakten som har gett en mest. Tänk på det!

Vad har jag då själv sysslat med under semestern?
Jo, förutom att sola och bada så jag tog faktiskt mig tid och skissa ihop en 3 stegs modell för att på ett enkelt sätt få kontroll över ekonomin.
Steg ett och två är i stort sett klara. De skall bara finslipas en sista gång efter att fler har läst igenom dem. Jag räknar med att ni kan börja ladda ner dem redan under nästa vecka, så håll utkik!

Inga kommentarer: